fadeba kızlar merhaba bebegime hero baby 1 numara veriyorum aranizda kullanan kullanmis olan varmı kilo aldiriyormu doyurucumu ?
Zuleyha__19 fadeba kullanıyorum canım yaklaşık bir buçuk aydır kilo aldırıyor aynı zamanda kabızda yapmadı bizde 🥰 daha öncesinde aptamil ve hipp kullanmıştım kabızlık problemi oldu
Zuleyha__19 fadeba ama şöyle de bişey var her mama her bebeğe yaramıyo deneyip tecrübe etmeniz lazım ☺️