11 aylık bebeğim var hiç sallamadım ya da kucakta uyutmadım, 6 ay çok güzel uyuyordu, gece uyanma saatleri belliydi, hatta doktoruna bu bebek 10 saat deliksiz uyuyor ne yapmalıyım diye sorduğumu biliyorum 🤦🏼♀️ sonrasında nolduysa düzen değişti. Şimdi gece hangi saatte uyanacagı asla belli olmuyor ve sinir krizleri geçiryor arada geceleri uyanınca. Yani her bebek aynı değil, sallamıyo olmanız ileride herşeyin süt liman olacağı anlamına gelmiyor maalesef :((