girlmomm ilk başta üzülmeyin bol bol emzirmeye çalışın suyunuzu yanınızdan eksik etmeyin stresi uzak tutun bulgur pilavı ve sağlıklı beslenmeye çalışın yeşillik yiyin yanlız sürekli yemek yede süt olsun diyenlere inanmayın sonuç size kalan sadece fazla kilolariniz oluyor ben tecrubesizdim öyle oldu şimdi hem diyet hem sağlıklı besleniyorum çok şükür sütüm daha iyi oldu bunu hissedebiliyorum yani çok yemek değil sağlıklı yemek sütü fazlalastirir bence ☺️