27 aylık çılgın oğlan anasıyım resmen sinir küpü benim ki yani istediği olmasın kendini yerlere atma sürekli diretme bizi dünyayı dar etme bana vurma beni sveişi bile çok sert yaşıtlarına karşıda öyle yada çocuklara hemen ittiriyor vuruyor anlamıyorum neden öyle diye yani ben bugüne kadar en fazla sesimi 2 kere yükseltmişimdir en fazla babasıyla hiç yüksek sesle konuşmayız evde hiç kavga olmaz nasıl böyle oluyor anlamıyorum babasına ve bana karşı onu engellicez diye aşırı sert odalardan kovuyor falan