Merhabalarrr, kızlar bebeğimin gelişimi iyi gidiyo sütün yettiğini de düşünüyorum aslında ama bebeğim uyanıkken hep bi huzursuz huysuz ağlıyo yani kolik derecesinde diyemem bende sakinleşmesi için direk emziriyorum böylelikle 1-1.5 saatte bir emmiş oluyo. Süt yetmediğinden mi yoksa sadece memede sakinleşmesinden anlayamıyorum. Sizce?