Kızlar 25 gün önce doğum yaptım oğlum 2,5 yaşında kardeşime karşı aşırı iyi çok düşkün ve ona bayılıyor . Ama babası ve bana karşı inanılmaz kötü . Aksi .sürekli bağıran ne desek tersini yapan bir çocuk oldu . Uykusu berbat gündüzler zulüm oldu . İyi davranıyorum görmezden geliyorum artık dayanamıyorum kızsam da dinlemiyor . Artık psikolojimi bozdu . Ruh sağlığımı koruyamıyorum onun da korunamadığını görüyorum. Psikoloğa mı götürmeliyim başka bir yol mu bulmalıyım bilmiyorum