Yavuzefeninannesii Krem kullanıyor musunuz bize doktor stilexi sürekli sür 50 kere bile sürebilirsin demişti krem sayesinde geçti
Pinary Yavuzefeninannesii evet stlex ve bepanten verdi ayrica surekli yikiyorum cocugu artik banyoya gittikce aglamaya basladi
Yavuzefeninannesii Duru18- sağlık Ocağındaki doktor yazdı bize stilexi kendi doktorumuza sorduğumda kullanabilirsiniz rahatlatır demişti iki doktor da onay verince kullandım
Yavuzefeninannesii Pinary sabun kullanıyor musunuz yıkarken ben sabunsuz yıkadım hep ve sadece zıbınla dolaştı başka hiçbir şey giydirmedim bide kremi buzdolabına koydum soğuk şekilde sürdüm
busbussss Pinary evet bizimki de şuan sizin son hali gibi ve 10 günden fazla oldu başlayalı stilex krem kullanıyoruz doktor verdi ve sık sık banyo yaptırıyoruz bu süreçte kollarının terlememesi ve kuru kalması önemli Allah şifa versin inşallah bebişlerimize🤲🏻 Siz kaç gündür krem kullanıyorsunuz azalma oldu mu
alpisko58 Bizde mersine geldik ek gıda tadımınada başladık oğlumun kolları bu şekilde oldu sıcaktabmıdır alerjimidir bilgisi olan varmi:(
Duru18- alpisko58 bizimde aynı bu şekilde doktor sıcaktan dedi ama geçmiyor.. Yazın sıcaktan korunmak çok zor 😔😔 bir çözüm bulan var mı
busbussss alpisko58 bizim de böyle hem eklem yerleri kızarık hemde nokta nokta kızarıklıklar var azaldı şuan ama tam geçmedi her gün banyo yaptırmak ve terletmemeye çalışmak faydalı oluyor bir de krem kullanıyoruz doktor verdi siz doktora gittiniz mi?
0302 Benim oğlumdara sırtında vardı isilik burada biri paylaştı Gül suyu kullanın diye Nesrin markasını aldım günde 4-5 kere sürdüm kuruttu resmen çok iyi geldi günde iki kere tuzlu suyla duş aldırdım fayda etmedi Gül suyu bir gecede kuruttu resmen