Farukunmuhendisannesi
Ben atağa inanıyorum, eskiden böyle şeyler mi vrdı diyen insanlara da anlam ceremitorum çünkü bilgi güncellenebilen birşeydir. Zamanın da çok bilinmeyen bir durumun şimdi daha fazla biliniyor olması onun eskiden var olmadığını değiştirmez. Biz yeni 4. Ay atağından çıktık 1 ay bizim için çok zorluydu nezamn atak tarihi bitti çocuk normale döndü bu tesadüf olamaz tam bittiği tarihte kontrolümüz vardı ve 4 cm boyu uzamış. Büyüme atakları zorlayıcı. Beynn büyümesi, bedenin büyümesi, psikolojinin değişime uğramsı, algısının artması onun dünyasında kolay hazmedlir bişey değil