Aylino10 merhaba bizim 9 ay sürdü. Hatırlamaz mıyım. Gerçekten zor bir süreç. Ama çok sık yaşayan var çevremde de . Hepsinin de düzeldiğini gördüm. Bizim geçti tamamen ama arada mesela okul dönemi başında falan hafif böyle harf tekrarları oldu ama o da geçti. Kalıcı birşey değil bence sizde de. Yaşayan biri olarak kendinizi üzmeyin lütfen diyeceğim size. Geçmişe bakınca keşke o kadar harap olmasaydım diyorum kendime. Çocuk farkına varmasın, geçecek diye düşünün. Bizim o bitti sonra tikler başladı. O da geçti :) çocuğun Hassas yapısı ile ilgili belki… 9-12 ay hiç bir şey yapmadan, bu durum yokmuş gibi yaşayarak bekleyin demişlerdi bana doktor ve dil terapistleri .