Sssdt merhaba atipik otizm normal otizmin en hafifi ..eğer duzenli eğitim alınırsa ilerde düzelebilecek bir boyutta.. bizim belirtilerimiz 18 aylıkken başladı . Göz teması kurmama,ismine seslenince bakmama,el kol çırpma hareketi vs.. her otizmlide aynı olmuyor tabiki .. mesela ayak ucunda yüreme de bir belirti ama bizde yoktu .. zaten bi cocukta sıkıntın varsa anne bunu anlar hisseder