Gamzedagyeli Kızlar bebek arabası alıcam pratik kapanması açısı ve konforundan dolayı kabin tip bebek arabası almak istiyordum hatta aldım ama çevremdekiler biraz kafamı karıştırıp baston tip al diyorlar az yer kapladığı için. Bende aktif araç kullandığım ve yalnız gezmeyi sevdiğim için pratik olmasından dolayı kabin tip tercih ettim oda çok küçük bir alan kaplıyor aslında 🤷🏻♀️ sizce tercihim yanlış mı henüz paketinde kullanmaya başlamadım emin olmak için sizlerin de tecrübelerinizi bilmek istedim 🥰
zeynepdurunun_annesi Gamzedagyeli az önce hamilton kabin boy aldım tek elle açılıp kapanıyor. Bebeğim de çok sevdi baston bana konforsuz geldi bebek için 🤷🏻♀️
Tomyris Çift yönlü olmasına dikkat edin derim ilk başlarda bebekler sürekli anneyi görmek istiyorlar. Ben tek yön kabin aldım pişmanım; çocuğun sürekli kafası yukarda bana bakıyor orda mıyım diye, oturmak istemiyor hiç…
Gamzedagyeli zeynepdurunun_annesi bende aynısı aldım tekerleri de çok büyük alırken de tereddüt etmedim ama millet kafamı karıştırdı