babygirlandmom al basması gibi bi olay var et basar derler dışarıdan eve et girince ki benim kuzenimde oldu bu 🙄 O yüzden sordum dışarıdan mı eve et giricek diye. Öyle bişi varmış belki de ondan sen korkma diye öyle demiş olabilir kaynanan bi sorsana merak ettim ondan dolayı mı dedi☺️ Evde 40 lı kadın ve bebek varken et sokmaz bizimkiler🙄 Ben olanları yiyorum 1 aydır Allahtan depolamışım kafamda soru işareti kalmadı😂