Hanımlar bu gün saglık ocagında 1 aylık aşısını olduk hepatit b midir nedir normalde bu saate uyku saati emiyor uyumuyor sallıyorum yok gözleri kapanıyor uykusuzluktan ama o hemen acıyor bu gece uyku yok mu bize ne yapmam lazım sizler neler yaşadınız