Başlık belli kızım gündüz uykularının tamamında kucağımda. Koyduğum yerde uyumuyor. Uyurken koysam uyanıyor. Kollarım koptu artık. Uyutmazsam saatlerce ağlıyor. Bu konuda tavsiyeniz var mı acaba. Yada siz kucağa alışan bebişlerinizi nasıl yatağa alıştırdınız. 3 aylık