AzrDgn merhaba, evet çıktı bir geninde mutasyon var dedi dr ikinci basamak bir test yapıldı onda taşıyıcı çıktı.. eşim yada ben taşıyıcı olduğumuz için oda taşıyıcı olmuş ama yinede dosyamızı kapatmadılar yeni kitler gelecek bir iki haftaya tekrar ter testi yapılacak negatif çıkarsa dosyamız kapanacak. Tabii ben yine ikinci görüş almak için başka doktorlarda gideceğim Allah nasip ederse