Merveahmettoprak Kızlar dişim inanılmaz ağrıyor doktor antibiyotik verdi kanal tedavisi yapacak emziriyprım dedim sorun olmaz dedi . Birde şimdi boğazım ağzım beyaz yara içinde vücudum çok halsiz hasta oldum sanırım bebeğime geçmesini istemiyorum :(
Elmsnghn Merveahmettoprak bana da verdi dişim için amoklavin aşırı vicdan azabi çekiyorum ama icmek zorundasin dedi.
Binnur_cam Merveahmettoprak benim normal dikişletim enfeksiyon kapmıştı doktorum verdi 2 gün kullandım kızımın zaten kusma problemi vardı 1bucuk aylık falandı hiç unutmam 2 gün şakır şakır kötü kustu dr hiç antibiyotikten olcağını düşünmedim dr kontrol gidince söyledim bırak bakalım düzelecekmi dedi bıraktım düzeldi bazı bebeklerde yapıyormuş kusma olursa korkma geçmiş olsun …
Hiperaktifanneee Merveahmettoprak amoklavin değil ama auquamentin ve klamer kullanılabilir diye biliyorum.. bebeğim 15 aylık ve 2 defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldım ikisindede amoklavin verilmedi eğer size verilenin dozu az ise bilemiyorum
elf1 Merveahmettoprak bende aynı durum var malesef dişim inanılmaz agrıyo bebegim 9 aylık doktor ilaç aldıktan sonra 3 saat emzirme dedi ama malesef dayanamıyoruz sureklı emmek istiyo en fazla 1 buçuk 2 saat dayanabiliyo😢😢sonrasında artık veriyorum malesef inşallah bir zararı olmaz