Merhaba güzel anneler. Ben mühendisim ve yazılımcı olarak evden çalışıyorum. Doğum iznim yakında bitiyor. Bebeğim 3 aylık olmuş olacak bittiğinde. Bebeğim zor bir bebek. Kolik tanısı almıştık. Şimdi şimdi etrafı görmeye başladıkça ağlama krizleri biraz azaldı. Ama yine de bir kişi gün içinde sadece ona dedike olmalı. Bu durumda ben bakıcı tutmak durumundayım. Ama acaba 3 aylık bebek bakıcıya bırakmak için çok mu erken. Ben evden çalışırken bir taraftan yine göz kulak olurum diye düşünüyorum ama tereddütlerim de var. Var mı aranızda evden çalışıp süreci böyle yönetmeye çalışan ? Tavsiyeleriniz nelerdir ?