Novamom_ Merhaba annelerim kızım 4. Ayına girecek doğduğundan beri muslera kullanıyorum ama artık değiştirmek istiyorum bana doğal şampuan önerisinde bulunur musunuz ?
BnnrBde Novamom_ Kızım doğduğunda ilk 2 ay mustela konak önleyici kullandım gerçekten de hiç konak olmadı sonrasında sebamed kullandım çok memnunum şu an 2 yaşında hiç değiştirmedim tavsiye ederim :)
Elmsnghn Novamom_ ecowell kullandım. Organik sertifikalı hem saçları ipek gibi yapıyor hemde besliyor
Cerence Poly-ana benin bebeğim 1 aylik saçlarını hep yağlı gibi yapıyor ya temiz ocerik evet ama temiz görünmüyor sizde de var mı bu durum
Dilanka Bioderma kullanıyorduk belli bir süre sonra ciltte kuruluk yapmaya başladı. Doktor önerisi ile sebamede geçtik çok memnunuz
Poly-ana Cerence Yok canım 5 ay kullandık biz hiç öyle bir sorunla karşılaşmadık ama ben dün oğlum atopik dermatit olduğu için değiştirmek zorunda kaldım biodermaya geçtik ondan daha da çok memnun kaldım
Dilanka Cerence hayır normaldi mavi bir kutusu vardı. Yenidoğduğunda 3 ay kullandım sonra kuruluk yaptığı için sebamede geçirdi doktorumuz
yarenaslan 3 aydir sebamed kullaniyorum memnunum. Simdi denemek icin uni baby almis esim deneyen varmi acaba. Ben incianinkini almayi dusunuyodum urunleri cok doğal diye