Mehmetcan 1 yaşında oğlum var bebek arabasina ne zaman bindirsem çok ağlıyor krakerle falan oyalamayi denedim yine olmadı varmı aynı durumu yasayan
Susamuru Mehmetcan benn avm de falan asla oturmuyor ayağa kalkıyor bizimkiler de böyle ben kabullendim artık. Bir de baston bebek arabası alıp denicem
Zlm Mehmetcan biraz ara verin çocuklar bazen bunu yapiyolar benim kızımda yapıyodu bende araba almadım bir süre sonra alınca yeni gibi geldi sanırım oturdu