Slmrkn Arkadaşlar aranızda acikogretim üniversite sınavlarına bu sene giren oldu mu sinavlar online mı kac yıl önce kaydigimi yaptığım bölümden 3 dersim kalmıştı yaz okulu için kayıt yaptım merak ediyorum lütfen bilgisi olan bilgilendirr mi
Ddddddd01 Slmrkn deprem zamanı online dı ama yaz okulu daha belli değil diye biliyorum nasıl olacağı ama büyük ihtimal yüz yüze olur diyorlar.
Ktiryaki Slmrkn deprem zamanı online oldu sınavlar. Ama şuanda belli değil ama telegram grubundakiler yüz yüze olur diyor bilemiyorum inşallah online olur ☺️