Zehrq valla yapacak bişi yok benimkide öyle 4 aylık 4 gündür ağzına sürmedi memeyi . Netten bişi gördüm emzirme destekleyici sonda diye bı ürün onu alıcam denicem bı araştır istersen ek gıdaya kadar ne kadar emerse kardır . Valla artık kafayı yemek üzereyim emmedigi için . Aman napim ya elimden geleni yaptım sütüm az olduğu için mamada veriyorum mecburen. Artık sadece mama ile beslenmeye devam edicem .bide şu sondayi deneyimde