Yani uyanık kaldığı her an ağlıyo. Ya beslenirken susuyo ya da uyurken onun dışında sürekli miz miz kucakta pış pış isteyen aspiratörle duran bi kızım var. 2 gün sonra 2 aylık olucak. Ne zaman düzelir napicaz böyle bilmiyorum. Ayakta durmaktan taşımaktan mahvolmuş durumdayiz. Böyle benim gibi bu durumda olan anneler var mı acaba