Burcak52 evet ikiz olduklari için kızım 13 aylikken çıkardi oğlum çıkarmadi bekledik 17 aylikken çocuk doktoruna götürdüm kan aldi demir eksikliği var dedi ilaç kullandik ona ragmen çıkmadi tekrar götürdüm endokrinoloje gönderdi orda da kan alındi temiz çıkti oda çocuk diş dokturuna gönderdi gittim benim şuan yapabilicej bişeyim yok biraz daha bekleyin üniversite hastanesine götürün dedi bekliyorum ama çıkıcak gibi degil