Kızlar bebeğim 11 aylık şuan eski çalıştığım iş yerim beni tekrardan işe çağırıyor bende gitmek istiyorum açıkçası birikim yaparım diye. 2 ay sonra başlicak kızım 1 yaşında oluyor sizce çalışmalı mıyım yoksa çocuğuma mı bakmalıyım. Eğer işe gidersem kızıma annem bakacak