Arkadaşlar ben izotonikle denedim gitmedi hastanede hemşire yaptı gitti dedi eve geldim emzirdim yine burnunda kocaman et var sanki nefrs alıp verdikçe içinde gidip geliyo napıcam bilmiyorum aspiratör yok nasal aspiratör var oda plastik olan bi işe yaramıyor