Kızlar merhabalar 🥹
Oğlum 9 aylık ve 1 haftadır düşüp tekrar yükselen bir ateşimiz vardı. Bu bir hafta içerisinde defalarca acile gittik ama antibiyotik ve ateş düşürücü verip gönderdiler. Sonunda 8.günde hastaneye yatış yaptılar. Bugün bir böbreğinin diğerine göre daha küçük olduğunu bu nedenle enfeksiyon ve ateş yaptığını söylediler. Tam sonuç için doktor nefroloji ile görüşüp açıklayacakmış . İçim içimi yiyor şuanda aranızda böyle bir şey yaşayan var mı?