Herkese merhaba
Oğlum tam olarak 7 aylık. Doğduğu zaman resmen fışkıran sütüm 3 aydan sonra azalmaya başladı ve bende açlık kaygısı ile biberonla mama verdim. Sonra meme reddi başladı gündüz mama gece meme olarak devam ettim. Geceleri hiç uyandırmadan emzire emzire bu aya kadar ulaştık. Yaklaşık bir aydır ek gıda başlangıcı ve mama olarak devam ediyoruz ama bu süreçte sütüm artık yok denilecek kadar az olmaya başladı. Ne yapacağım bilmiyorum. Henüz çok erken kesilmesi için. Gece bile olmasa sütümü içmesi bir miktar içimi rahatlatıyordu ama artık oda yok. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı? Siz neler yaptınız, hangi yolları izlediniz?