meva_kus Minikbebis ay ben gidemedim eldivenle aldım dikişimin olduğu yere dokunmadım tamamen düsünce temizledim
Saadiyeee Minikbebis benimde bi 4 5 geçmiştir çünkü daha öncesinde lazere gidiyordum çok fazla çıkmıyordu
kbrkse Minikbebis 40 günlükken kontrole çağırdı doktorum. Dikişlerim iyileşmişti. Hemen gittim bi sıkıntı yaşamadım
Minikbebis meva_kus tamamen ne zaman geçer benim 2 dikişim var kesi atmadı kızlık zarının orasına attım dedi
Minikbebis meva_kus Hdurucavus Sumre0681_ Annesirintugceuzun Saadiyeee mervezezee birde karnınızı ne zaman sardınız işe yarasımı toparlamada . Özel bölgede kararma var bende sizdede oldumu
Hdurucavus 40 im ciktiktan sonra doktora gittim kontrole dikislerim düşmüştü coktan o yuzden sonra hemen gittim rahatlikla hic bise olmadi
Sumre0681_ Tam olarak 2 ay bitmişti öyle gittim sıkıntı olmadı ama dikişinize de bağlı benimki estetik dikişti çok çabuk düştü
mervezezee Minikbebis ben korse kullanıyorum fazla toplanma olmadı istahim çok açık emzirmeden dolayi
Sumre0681_ Minikbebis bir hafta bekledim karnımı sarmak için geç kaldım sonrasında da işe yaramadı çok süzenli sarmadım korse de takmadım hala torba gibi karnım nolucak bilmiyorum düşünmeye sıra gelmedi
meva_kus Minikbebis hiçbişey yapmadım kendi düzeldi. Benim göbek ve assgıda kararma inanılmaz bi tüylenme oldu
Aycandmr Minikbebis 25 gün sonra kendim yaptım ağdamı çünkü doğumdan sonra hormonlar tavan yapıyor ve aniden çıkıyor pis duramam huyum değildir😊 ama acınız varsa bekleyin acele etmeyin.
Cemremmmmm Minikbebis galiba yanlış hatırlamıyorsam doktor kontrolüne gitmeden bir gün önce yada iki gün önce falan ağda yaptım.ama dikişlerimin düştüğünden emindim.ağdacıya hiç gitmedim.