Bu kadar zor değildir diye düşünüyordum ama çok zormuş. Bütün halıları topladım koltuklara Alez serdim.
Sabahtan beri 1 kere lağzımlığa yapmadı oturuyor kitap okutuyor şarkı falan söylüyoruz sıkıldım kalk diyo kalkıyor. kalkınca işiyor. Oğlum bak pis oldu biz temizleyelim falan diyorum şu şu oyun diyo oynayacağı bişe olduğunu sanıyor sabahtan beri 6 kez çiş yaptı altına. normalde öğlen uykusunda çiş kaka yapmaz asla öğlen uyku sırasında da kaka yaptı. Ne olacak ne zaman lağzımlığa oturacak normal mi hiç lağzımlığa yapmaması