Merhaba, benim bebeğim gebelik zehirlenmesi sebebiyle gelişim geriliği teşhisi ile küçük doğdu 37 haftalıkken. 42 gün yoğun bakımda kaldı, şükür maşallah 1 haftadır bizimle. İlk başta memeyi 2 gün denemiştik almıştı yoğun bakımda, gözlem odasına çıkınca meme kabul etmedi ittirdi ağladı, çok denedim, kaşık mamayla besledim ama boğazına kaçar dedi hemşire çünkü hala kilosu küçüktü ve yutma olayı zordu, Avent biberonlarla süt vermeye başladık. Çünkü aç kalmaması gerekiyordu mecburi bi şekilde beslemeliydim. Normal olarak memeye geri dönemedi, şimdi ise yeme düzeni oturmadı, geceleri de huzursuz çok uyuyamıyor, biberondan sonra ağzında hafif kan vardı bulaşmıştı damağını zedeledi sanırım, bu meme durumu çok üzüyor beni, daha çok başındayız. Bu durum için mecburiyetimi eleştirmeden ama çözüm üreten annelerden öneri bekliyor, şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.