Kızlar oğlum neredeyse günde 12 saat ağlıyor artık delirmek üzereyim demiyorum delirdim sanırım ağlama nöbetleri geçiriyorum resmen asla susturamıyoruz duruyor max yarım saat sonra yine başlıyor beynimi hissetmiyorum çöktüm bittim resmen yalvarırım bişey diyin şundandır bundandır şunu denedik oldu diyin ne yapmam gerek neden böyle olabilir bu çocuk