Uzun zamandır aradığım bir posttu açtığınız için teşekkür ederim 😇 bende hamilelikten önce içiyordum ilk oğlumda doğum yaptım 8 ay sonra falan tekrar başladım 1 sene sonra tekrar hamile kaldım yine bıraktım şimdi oğlum 7 aylık ve aylardır resmen burnuma kokuyor aklımdan çıkmıyor bir türlü içmek istiyorum ama bir yandan da bebeğime zarar vermek istemiyorum. NOT:İçtiğim süre zarfında emzirirken içtikten en az 2 saat sonra emzirirdim. Koku elime üstüme falan sinmesin diye içerken üstüme birşey giyer içtikten sonra ellerimi yıkar dişimi fırçalardım hep pasif içici olarak zarar vermemek için 😅