rumeysa_2323 bilmiyorum gerçekten ben 15 ay falan oldu kullanalı sonucta camasır suyu falan kullanamıyoruz kaynar suda karbonat ve limonla beklettim yinede geçmedi oyuzden kenara kaldırdım artık normal bizim tabaklara koyuyorum sırf fiyatına aldanıp özenip alıyoruz ama malesef sırf isim yapmışlar