Kızlar gecenlerde adetim 2 gün gecikti diye post açmıştım onun üzerine test yaptım negatif çıktı ama hala adetim olmadı 6 gün oluyor hafif de miyde bulantılarım oluyor bide kan testi yapsam net sonucu kan tetsinde alırım demi yani hamilelik testi çubuğu yaniltabiliyor mu basina gelen var mi