Ozkrdilara inşallah geçer bir an önce bana morluk için hirudoid diye bi krem verdi ismini doğru yazmısımdır umarım bi de dikişlerime sürmem için krem verdi ve her wc sonrası kurulayıp baticonla pansuman yap demişti ekstra kantaron yağınıda kullandım geçti şükürler olsun ama ilk günler fenaydı asla oturamadım