Gucluyummutluyumm Bugün tam 2 ay 15 günlük gerçekten geçen hafta aşı oldu o aşıyı olduktan sonra sürekli ama sürekli huzursuz ve hicbirsey yemiyor en başta aşıdan diye düşündüm hep ama ağızına hiçbirsey sokturmuyor kaşık filan mama meme icmeyince pamukcuk oldu zannettim bi bakayım diline dedim dilinde bisey yoktu ama alt dislerinin çıkacağı yer böyle belli tomurcuk ve cok hafif beyaz gibi bi yerde görmüştüm ama caps almayı unutmuşum o şekilde çıkmaya başlıyormuş 1 ay sonra patliyormus istahsizlik filanda oluyormuş acaba olabilir mi çok erken değil mi daha ya sürekli ağlıyor ve aç 😭😭 zorla kaşıkla iciriyorum zar zor 😭😭
Pearlyyy Gucluyummutluyumm benimkinde de tüm belirtiler 3. Ayda başldı salya diş kaşıma tomurcuklanma şuan 4.5 aylık hala gelen giden yok:) doktor belirtiler çok önce başlayabiliyor dedi
Melis1706 Gucluyummutluyumm 4,5 aylikken kabardi 8,5 aylik olduk daha 1 hafta oldu patlayali o kadar erken cikmaz
Leyla1938 Gucluyummutluyumm bence daha erken ama bazen belirtiler erken başlayabilir en azından. Bir 4 aylık olması gerekir diye düşünüyorum daha çıkmayacaktır bence
Gucluyummutluyumm Pearlyyy ZeynepByln Melis1706 peki bu huzursuzluk hicbirsey yememe ne kadar devam etti hep böyle perişan mı olcaz valla o kadar bunaldım ki oda yoruldu surekli ağlamaktan
ZeynepByln Belli olmuyor çıkıyor dediler banada ama bizimde 2-3 aylıkken başladı 7,5 aylık hala gelen giden yok bi çıksa da çocuğum rahat etse artık🤦🏻♀️ diş var belli beyaz kabarmış belli yani hatta 3tane ama çıkmıyor anlamadım bende ya 🤷🏻♀️
Melis1706 Gucluyummutluyumm 8.hafta atagi olabilir.3 gun atesi oldu kizimin gece uyanirdi aci cektigi belli oluyordu biberonu emzigi daha degdigi an basliyordu aglamaya.su siralar kalca cikislgi ixin kontrolun olmasi lazim gitmisken doktora bunuda danisabilirsin simdi gormedigimiz icin net birsey diyemiyoruz:)
ZeynepByln Gucluyummutluyumm 2aylık bile çıkaran varmış ama çok çok nadir. Valla dediğim gibi 2-3 aylıkken başladı bizim 7,5 aylık olduk kabarıklık var 3 tane ama hala çıkan yok anlamadım bende 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
30-01-m Bizde 5.5 aylık olduk . 15 gündür ishal ateş huzursuzluk kulak tarafını kaşıma, diş etleri beyaz ve kabarmış durumda ne zamana çıkar bilemiyorum
Gucluyummutluyumm 30-01-m 15 gündür devam ediyorsa vay halimize çıkana kadar böyle cekicek miyiz perişan olduk 3gündür 🥺 Sebusebu ben 3 aylıkken duymuştum ZeynepByln peki huyu suyu nasıl bebeğinizin huysuzluğu filan varmı
Leyla1938 30-01-m o beyazlasmanin üstüne hafif morluk oluyor dişin ucu belli olmaya başlıyor ozaman dış patlıyor hemen beyazlayinca çıkmıyor morluk oluşuyordu onu takip edin. Benimde kızım 8 ay 14 günlük beyazlasma var 2 3 gündür baktım morlasmis ucu gözüküyor çıkacak iki gündür ateş ve huzursuzlugu var. İlk bebeğim güzel cikartmisti ateş olmadan falan her bebek bir olmuyor iste
30-01-m Gucluyummutluyumm bizimki hala devam ediyor , öyle bi huysuzlugu yok ama çok fazla salyası akıyo eli ağzından çıkmıyor,
ZeynepByln Gucluyummutluyumm huysuzluğu öyle abartılacak kadar yok ama eskiye nazaran biraz arttı huysuzluğu onun dışında sürekli herşeyi ağzına sokuyor saçlarını çekiyor hatta bazen koparıyor bile kocağımdayken omzumu ısırmaya çalışıyor kafası sıcak vs. belirtiler var baya da işte neden bir türlü çıkaramadı anlamıyorum ya yazık bana eziyet etsin sıkıntı yok ama onun için üzülüyorum 🤦🏻♀️
30-01-m Leyla1938 Dıkkat edıcem teşekkür ederim.🙏 bi an önce cıkarsalarda kurtulsalar. Gece yine ateşi cıktı baş kısmı ve ayak altında
Leyla1938 30-01-m inşallah bu diş dönemleri zor geçiyor. Sizinki erken çıkaracak ozaman benim.oglum 7 aylıkken cikartmisti kızımda 8 buçuk aylikken çıkaracak galiba
30-01-m Leyla1938 belirtiler erken başlarmış ne zamana cıkartır bilemiyorum da ınsallah bi an önce olur .
Gucluyummutluyumm Leyla1938 bende öyle düşünüyorum büyük ihtimalle belirtileri başladı. 1tostos22 bizimkinin simdiden belirtileri başladı büyük ihtimalle 5 6 aylıkken çıkartır diye düşünüyorum ama hep huzursuz ZeynepByln bebeklerimize hiç kıyamıyoruz zaten onlara gelen bize gelsin sonuna kadar razıyım yeterki çocuğumun canı yanmasın. Bizde devamli eli ağzında ama tamda ağzını ve elini keşfetme döneminde Mlk16 demekki sizdede bekirtiler aylar öncesinden başlamış peki huysuzluğu nasildı ara ara mı huzursuzdu yoksa hep mi Poly-ana peki huyları nasıl?
1tostos22 Gucluyummutluyumm benim bebeğimde 4. Ayda belirginleşti, 6 buçuk aylikken ancak çikti.Patlmasi biraz zaman aliyor.
Mlk16 Gucluyummutluyumm her an herşey olabilir benim 3 aylıkken çıkmış kızımın belirtileri 2 aylıkken olmaya başladı oda bana çekecek erken çıkacak sandım ama 6 ay bir haftalıkken çıktı