Merhaba arkadaslar 3 aylik bebegim var emzirdigimde süt geliyo yutkunuyo doyuyo biliyorum. Kilo alımı güzel fakat sağdığımda 2 3 damla anca geliyo. Ilk zamanlar cok iyi sagiyodum 100cc kadar geliyodu sonra duzensiz emdigi icin bıraktım sagmayi şimdi de yeniden sagmaya basladim. Makineden heralde dedim degistirdim ameda kiraladim çekimi nerdeyse elimdeki elektrikliyle ayniydi, makinede sorun var heralde dedim giyilebilir pompa aldim ama sonuc yine aynı. Imom latte kullaniyorum solagarin sut arttiricisini ve bestlak ama ne yaptysam cikaramadim. Neden boyle oluyo sütümmü az, sağdikca açılır coğalır mı, elektriklinin cikaramadigini manuel cikarir mi