BerenA12 Kızlar bebeğim 2,5 aylık oldu bugün doktora götürdüm kilosu 5500 gram çıktı. Doktor 4,5 aylık bebek kilosunda dedi öyle baktığınızda kilolu bir bebekte değil zaten 3090 gram doğmuştu. Zaten bu bebekler ayda 800 gram ile 1000 gram arasında almıyor mu
Yusufff-41 BerenA12 her bebeğin gelişimi kilo alımı değişik canım oğlum 6 aylıkken 10 kilonun üstündeydi çok kiloda iyi değil taşıyamıyorsun ilerleyen zamanlarda
Bebee BerenA12 bence doktorunuzun kafası karışmış olabilir bizde 2 aylık olucaz henüz kilosunu bilmiyorum fakat bu aylarda tam olması gerektiği kiloda
rabiaksoy BerenA12 benim oğlum 1 bucuk aylıkken tamda o kilodaydı doktorlar hiçde kilosu fazla dememişlerdi
Dilosko BerenA12 bebeğinizin normal kilosunu şöyle hesaplayabilirsiniz , ilk 3 ayda günde en az 20 en fazla 35 gram almasını bekleriz, şimdiki kilosundan doğum kilosunu çıkarıp , gün sayısına bölün 20-35 arasıysa sağlıklı kilo alımı olmuş olur .
eylembasakoc BerenA12 2 aylıkken 5650 geldi bizim. Çocuktan anlaşılıyor o aslında kilosunun nasıl olduğu bakınca da. Alması gerektiği kiloyu alsın yeter zaten
Lugnos01 BerenA12 tuhaf. Benim kızım 2 aylık kontrolde 5200 çıktı kilosu bi tık az dediler bu doktorlar da anlamıyorum
Pearlyyy BerenA12 benim bebeğim 4,5 aylık ve 7400 kg. Doktorum gayet normal dedi bence çok iyi kilosu anlam veremedim.
Elfruya BerenA12 sanmıyorum benimde kızım 2 ay 10 günlük 5400 gr çıktı doktorumuz normal dedi hatta ben az olduğunu bile düşündüm
Lugnos01 Dilosko evet asistandı doğrusu. Ve kaç cc içmesi gerekiyor o zaman dedim hocaya sorayım dedi 2 saatte 100 cc alır demiş kızım 130 üstü içiyor genelde kafamı karıştırdı benim
livanurvealpinannesi61 BerenA12 bana da 4 aylıkken öyle demişti aylık bebek 7200 gr olmaz kilosu çok fazla demişti anne sütü alıyordu sadece. Bebekler ilk 6 ay 500 gr ve üzeri kilo almalı zaten.
nazli-06 BerenA12 child metrics diye bır uygulama var boy kılosunu gırıp bakabılırsınız, aşırı kilolu degıl ama kılosu ıyı bebegınızın boyle kılo alöaya devam ederse 5-6 aylık oldugunda tombul oldugunu farkedıyorsunuz
BerenA12 Cevap verdiğiniz için hepinize teşekkürler bana da kilosu normal geliyo zaten baktığınızda kilolu durmuyo hatta bilekleri falan incecik ben zayıf diye bile düşünüyordum