Oğlumun yüzü ve vucudu kırmuzı döküntüler halinde iki doktora götürdüm hala aynı oğlum huzursuz ve yüzü kanıyor artık delircemm alerji testi yapıldı kandan süt ve yumurta cıkmadı ama inanmıyorum ek gıdadan sonra oldu. 7 aylık olcaz bi kaç gün sonra iyi bir doktor arıyorum arastorma hastanesi, sami ulus, çocuk hastaneleri vs. Önerilerinizi bekliyorum lütfen acil arkadaslar