Kızlar yakın arkadaşım dogum yaptı bebeğinin havale gecirme sebebini bulamamıslar bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba bir kac önceki postumda bebek hasta dogdu dıye post acmıstım o bebek bu bebek ama ona hiçkimse yazmamıs arkadaşım da hastalıgı ile alakalı değilmiş havale geçirmesi araştırıyorlar hala sende forumdakilere sorar mısınız neden olmustur belki tecrübeli anneler vardır dedi