Bebeğim 8 aylık be ek gıda ne mama ne su hiç birşey istemiyor , o kadar iştahsız bir bebek ki ağzına bişey sürdürmüyor , mamayı bile zorla veriyorum , onu da içmiyor 60 ml mamayı bile zor bitiriyor , çook yoruldum artık , bütün gün karnını doyurmak için uğraşıyorum ama yok ne yiyor ne içiyor , bebeği böyle olan anneler var mı yoksa sadece benim bebeğim mi böyle ☹️nasıl yol izleyeceğim bilmiyorum , doktora soruyorum aç bırakın diyor zaten aç yemiyor ki , bütün gece bişey yemez içmez sabah uyanır mama yaparım diliyle biberonu iter içmez , günde 2 tane çişli bez zor alıyorum . O yemeyince benim de bütün hevesim kaçıyor bişey yapasım gelmiyor artık