incir-receli benim kızınkide böyleydi ama boyun kısmını komple kaplamıştı duş aldırınca dahada kötü oluyordu nasıl ağlıyordu yavrum bi sürü krem doktor neler yaptm neler hic birsey gecirmedi sulanmaya başladı artk en son kayınpederimin el kremini sürüp pamukla çenesinin boynuna deymemesini sağladık şükür iki günde geçti kurtuldu bidahada olmadi hafif bi kızarıklık oldugu gibi sürüyorum kremi hic birseyi kalmiyor