Betulkok Anneler merhabaaa. Benim bir sorum olacak. 18 günlük kız bebeğim var. Neredeyse her emmeden sonra kakasını yapıyor hatta emerken yapıyor. Acaba sütüm yaramıyor mu yoksa normal bir durum mu bilgisi olan var mı???
aysenurkerem Betulkok çok normal annesi merak etmeyin ☺️ Sütünüz elbette ona faydalıdır. Benim bebeğim erkek aynı şekilde emerken bile yapıyordu bu bağırsak sisteminin iyi çalıştığını gösterir😘 emzirmeye devam edin 💪🏻💪🏻💪🏻 Emzirmek harika !! Şuan 7 ay 17 günlük 🤪
Prensinannesi23 Betulkok normal canım benim bebeğimde 1 buçuk 2 ayına kadar her emmede yapardı hatta anneler bu normal değil bu çocuk ishal diye bizi 2 kere doktora götürdü doktor anne sütü daha çabuk sindirilir çok normal günde kaç kere yapıyor bunu sayın eğer sabahtan akşama 10 u geçiyorsa götürün bize doktorumuz biogaia verdi bağırsak düzenleyici kabız ya da ishal olursa düzenler diye 5 buçuk aylık hala kullanıyorum sadece bir kere gaz problemi yaşadık şükür ve 2. Ayından sonra yanlış hatırlamıyorsam kaka yapması azaldı bez yetişmiyordu Paşa’ya bir de altını her açtığımızda da illa yapardı 😄
Kaderikra Evet güzel anneler kakasını yapması çok güzel benimde bebeğim emerken yapardı emdikten sonra yapardı, bagırsaklarının çalıştığının göstergesi bu ben günde 9-10 kez bez degiştirirdim:)