Kızlar selam bebeğim zayıf doğdu 2700 civarı şuan 10 günlük 3180 oldu fakat sürekli meme istiyor sütümde geliyor sezeryan oldum baya ama şu 2 gündür memeyi ağzına alıyor 3 saniye tutuyor geri atıyor tekrar istiyor ama yani çoğu zaman böyle yapıyor artık o kadar ağlamaya başladım ki 2 gündür mama vermek istiyorum ama herkes bişey söylüyor sakın sakına verme anne sütü gibi değil tabiki ama sanki kötü bisey veriyormuşum gibi tepki yiyorum alırsa yine meme vermek istiyorum hem mama hem anne sütü sadece akşamları sabahları mesela red yer miyim?