Sdatrk ben branş öğretmeniydim gün içinde çok uzun süreli şekilde derslerinde kalmıyordum benim dersim de bir şey olduğunda genellikle ilk etapta konuşarak sorunu halletmeye çalışıyordum sonradan devam eden bir durum olduğunda dersimin sonunda durumu sınıf öğretmenimiz çözüyordu o yüzden nasıl önünü aldıklarını bilmiyorum