Arkadaşlar ben beşik aldım ama bebeğim 5 aylık. Kiracıyız taşınacağız ve sonradan pişman oldum oda yaptığıma dolap neyse kullanılıyor ama beşiği hiç kullanmadım kendi odamda yatırıyorum. Huysuz Bi bebek olduğu için sanırım yatamicak ayrı odada. Beşiği satıp park yatak almak istiyorum bizim odaya nasıl olur sizce. İlgilenen de varsa satabilirm beşiği elden alacak varsa Ankaradayım modeli çok seviyorum beğeniyorum tertemiz