Arkadaşlar elbette haklısınız açıkçası bende düşünüyorum bu şekilde.Ama düşünün bir herkes o hastalığı yaşamayabiliyor ya da bilgisi olmayabiliyor bazen.Zaten buraya hem bilgi alışverişi hem de biraz olsun kafa dağıtalım içimizi dökelim diye giriyoruz.Kötü düşünmeyin kötü düşünmeyin.Gerçek hayatlarımız da zaten bir çok şeyle uğraş didin derken burda da bence hiç gerilmeyelim ❤️