Kenarda 9 gram altınım var .asgari ucretten biraz fazla ücret alarak çalışıyorum. 2 yaşında oğluşum var ve evi süpürmek bazen yıpratıcı oluyor. Bu yüzden Dyson süpürge almak istiyorum . Ancak yatırım amaçlı tutmak mi daha iyi sizce yoksa kenarda kalması mi? Robot süpürge hiç dusunmuyorum.