ben yanlış kavrama sebebiyle 1 aydır sütümü sağarak vermeye başladım artı mamayla destekliyorum. Bebeğim 2 aylık Mesela 80 cc sütüm çıktıysa 60 cc kadar mama veriyorum iki gündür silikon uçla memeye döndürmeye çalışıyorum bebeğim genelde tutuyor 20 dk kadar emiyor arkasından sağıyorum 60 cc gelen göğsümden 30 cc kadar geliyor bu 30 cc içti mi demek oluyor sonradan da sağdığımı bir sonraki emzirmede üzerine veriyorum hala aranırsa mama veriyorum sizce doğru mu ilerliyorum