Kızlar kayınvalidem ve bir kaç kişi su vermem konusunda baskı yapıyor. Biz hep çocuklarımızı öyle büyüttük sütümüzü emerdi su da verirdik. Sen mama veriyorsun ona rağmen su vermiyorsun diyip duruyor. Sütüm yok. O yüzden mama veriyorum. Ama kimseye anlatamıyorum. İçtiği mama da zaten su var. Vermemem gerekiyor suyu şuan değil mi? Su veren var mı bu aylar da